W jaki sposób reklamują się kliniki medycyny estetycznej?

Medycyna estetyczna to bardzo dynamicznie rozwijający się dział medycyny. Zabiegi estetyczne pozwalają uzyskać wymarzony wygląd, poprawiają zdrowie oraz niwelują dyskomfort psychiczny. O tym, jaka konkurencja panuje w branży medycyny estetycznej, świadczy coraz większa ilość placówek. Kliniki medyczne nie mogą się bezpośrednio reklamować. Wynika to z uchwały Naczelnej Rady Lekarskiej, według której aktywne reklamowanie usług medycznych jest zabronione. Jak więc właściwie przedstawić pacjentom, co jest przedmiotem Twojej oferty? Jak zachęcić ich do skorzystania z Twojej pomocy?
Usługi medyczne, a w tym działalność z zakresu medycyny estetycznej, ograniczone są wieloma przepisami. Ich zadaniem jest określenie zasad zapewniających etykę prowadzonej działalności. W ich myśl zakazane jest wykorzystywanie treści o charakterze reklamowym. Oczywiście nie oznacza to, że lekarz czy klinika nie mogą posiadać własnej strony www. Może, ale treści w niej zawarte mogą odnosić się jedynie do proponowanej oferty. Opisy znajdujące się na stronie nie mogą w żaden sposób zachęcać do wyboru konkretnej usługi czy specjalisty, ani zapewniać o pozytywnych efektach zabiegów.
Co więcej, klinice nie wolno sugerować, że aparatura lub preparaty medycznie nie wywołują działań niepożądanych. Zabronione jest także wykorzystywanie sformułowań wartościujących metody lecznicze, które mogłyby wpłynąć na decyzję pacjenta. Należy wiedzieć, że wymienione ograniczenia placówek medycznych odnoszą się formy komunikatów, a nie miejsc, w których wystąpią. Kliniki mogą mieć profile w mediach społecznościowych, portalach branżowych czy forach, w których można dzielić się opiniami.
Co więcej, klinice nie wolno sugerować, że aparatura lub preparaty medycznie nie wywołują działań niepożądanych. Zabronione jest także wykorzystywanie sformułowań wartościujących metody lecznicze, które mogłyby wpłynąć na decyzję pacjenta. Należy wiedzieć, że wymienione ograniczenia placówek medycznych odnoszą się formy komunikatów, a nie miejsc, w których wystąpią. Kliniki mogą mieć profile w mediach społecznościowych, portalach branżowych czy forach, w których można dzielić się opiniami.
Aby skutecznie zaprezentować potencjalnym pacjentom usługi medyczne, stosuje się marketing szeptany. Nowoczesna agencja SEO Argonium oferuje swoim klientom także tego typu usługi. Opinie pacjentów to coś, co może zachęcić lub wręcz zniechęcić do skorzystania z usług placówki czy lekarza. W przypadku pozytywnych opinii, pacjent będzie bardziej skłonny do wyboru tej, a nie konkurencyjnej placówki. Marketing szeptany to świetny sposób na to, aby zachęcić internautów do podzielenia się informacjami na temat własnych doświadczeń ze specjalistą bądź kliniką.
W przypadku polecających rekomendacji, warto za nie podziękować. Inni użytkownicy z pewnością zauważą, że angażujesz się i wykazujesz zainteresowanie zdrowiem swoich pacjentów. Jeśli jednak w sieci pojawią się mało pozytywne treści związane z Twoją praktyką, wówczas należy przeprosić i nie wdawać się w niepotrzebne dyskusje. Co więcej, wykażesz się pokorą i przedstawisz jako profesjonalistę, który nie traktuje innych osób z góry. Czuwamy nad treściami, które pojawiają się w sieci i zachęcamy zarówno specjalistów, jak i pacjentów, do tworzenia relacji.
W przypadku polecających rekomendacji, warto za nie podziękować. Inni użytkownicy z pewnością zauważą, że angażujesz się i wykazujesz zainteresowanie zdrowiem swoich pacjentów. Jeśli jednak w sieci pojawią się mało pozytywne treści związane z Twoją praktyką, wówczas należy przeprosić i nie wdawać się w niepotrzebne dyskusje. Co więcej, wykażesz się pokorą i przedstawisz jako profesjonalistę, który nie traktuje innych osób z góry. Czuwamy nad treściami, które pojawiają się w sieci i zachęcamy zarówno specjalistów, jak i pacjentów, do tworzenia relacji.
Cennym jest także okazywanie zainteresowania pacjentami. W tym celu stosuje się np. system mailingowy, który wyśle do pacjenta maila z podziękowaniem za skorzystanie z wizyty. Wśród dodatkowych funkcji systemu może znajdować się także kalendarz, przypominający o zbliżających się terminach kolejnych wizyt.
Lekarze oraz ośrodki medyczne to osoby i miejsca, którym szczególnie zależy na dobrym wizerunku. Pacjenci decydują się na wybór konkretnych specjalistów na podstawie opinii, które usłyszeli lub znaleźli w internecie. W Argonium wykorzystujemy tylko przepisowe i skuteczne rozwiązania. Dzięki bezpośredniej interakcji na linii klinika/lekarz - pacjent, internauci chętnie podzielą się swoimi opiniami, dzięki czemu wpłyną na decyzję przyszłych pacjentów. Sprawdź, w jaki sposób Argonium pomoże Ci odnieść sukces!

Jak odnieść sukces, wykorzystując pozycjonowanie?
Wyszukiwarka Google to miejsce, którego wzięcie pod uwagę podczas realizacji strategii marketingowej przynosi mnóstwo korzyści. Internauci to właśnie tam bardzo często wpisują interesujące ich produkty oraz usługi, bazując na najlepszych i najwyższych wynikach wyszukiwania. Wysoka pozycja w wyszukiwarce Google to więc swego rodzaju komunikat na temat jakości i wiarygodności danej witryny, co wpływa na prawdopodobieństwo dokonania zakupów lub skorzystania z usług właśnie tej firmy. Pozycjonowanie jednak nie jest wbrew pozorom prostym zadaniem, ponieważ wymaga nie tylko dużego nakładu pracy, ale też odpowiedniej wiedzy i znajomości wymagań stawianych przez Google, co oferują doświadczeni specjaliści pracujący w agencji interaktywnej Argonium.
Najlepsza strategia marketingowa
Agencja interaktywna Argonium posiada ponad czternastoletnie doświadczenie w pozycjonowaniu witryny, które stanowi potwierdzenie dla

Internet światłowodowy w Rzeszowie - dlaczego warto?
Czy jest ktoś, kto współcześnie nie słyszał o internecie światłowodowym? Raczej nie, lecz zapewne mało kto może pochwalić się wiedzą odnośnie jego działania. Z tej racji przybliżamy Państwu pojęcie światłowodu, jego budowę oraz sposób działania, które mają wpływ na jego szybkość. Wiedza ta umożliwi Państwu świadome korzystanie z tej usługi, którą oferuje rzeszowski dostawca Internetu DATA-COM. Wieloletnie doświadczenie i doskonała wiedza merytoryczna oraz szybka reakcja na zaistniałe problemy stanowią bowiem kwestie kluczowe dla działalności tej firmy. Czym zatem wyróżnia się internet światłowodowy w Rzeszowie?

W jaki sposób wyposażyć linię do ciastek?
Producenci wyrobów cukierniczych na skalę przemysłową korzystają z linii do ciastek, które tworzą różne maszyny do produkcji ciastek: ich pieczenia, formowania, dekorowania oraz wykonywania innych czynności w trybie ciągłym. Warto wiedzieć, że każde z tych urządzeń odpowiada wykonaniu pojedynczej czynności, więc podczas ich zakupu należy rozważyć, jaki rodzaj ciastek chcemy przy ich użyciu wyprodukować. Właśnie ta kwestia w głównej mierze decyduje o wyborze poszczególnych maszyn do produkcji ciastek.

Organizacja komunii na Podkarpaciu
Wszyscy dobrze wiedzą, że organizacji komunii nie warto zostawiać na ostatnią chwilę, ponieważ wszystkie odpowiadające naszym gustom lokale mogą być w późniejszym okresie zajęte w interesującym nas terminie. Jest to więc idealny moment, aby pomyśleć o zbliżającym się sezonie komunijnym.