W jaki sposób reklamują się kliniki medycyny estetycznej?

W jaki sposób reklamują się kliniki medycyny estetycznej?
Medycyna estetyczna to bardzo dynamicznie rozwijający się dział medycyny. Zabiegi estetyczne pozwalają uzyskać wymarzony wygląd, poprawiają zdrowie oraz niwelują dyskomfort psychiczny. O tym, jaka konkurencja panuje w branży medycyny estetycznej, świadczy coraz większa ilość placówek. Kliniki medyczne nie mogą się bezpośrednio reklamować. Wynika to z uchwały Naczelnej Rady Lekarskiej, według której aktywne reklamowanie usług medycznych jest zabronione. Jak więc właściwie przedstawić pacjentom, co jest przedmiotem Twojej oferty? Jak zachęcić ich do skorzystania z Twojej pomocy?

Usługi medyczne, a w tym działalność z zakresu medycyny estetycznej, ograniczone są wieloma przepisami. Ich zadaniem jest określenie zasad zapewniających etykę prowadzonej działalności. W ich myśl zakazane jest wykorzystywanie treści o charakterze reklamowym. Oczywiście nie oznacza to, że lekarz czy klinika nie mogą posiadać własnej strony www. Może, ale treści w niej zawarte mogą odnosić się jedynie do proponowanej oferty. Opisy znajdujące się na stronie nie mogą w żaden sposób zachęcać do wyboru konkretnej usługi czy specjalisty, ani zapewniać o pozytywnych efektach zabiegów.
Co więcej, klinice nie wolno sugerować, że aparatura lub preparaty medycznie nie wywołują działań niepożądanych. Zabronione jest także wykorzystywanie sformułowań wartościujących metody lecznicze, które mogłyby wpłynąć na decyzję pacjenta. Należy wiedzieć, że wymienione ograniczenia placówek medycznych odnoszą się formy komunikatów, a nie miejsc, w których wystąpią. Kliniki mogą mieć profile w mediach społecznościowych, portalach branżowych czy forach, w których można dzielić się opiniami.

Aby skutecznie zaprezentować potencjalnym pacjentom usługi medyczne, stosuje się marketing szeptany. Nowoczesna agencja SEO Argonium oferuje swoim klientom także tego typu usługi. Opinie pacjentów to coś, co może zachęcić lub wręcz zniechęcić do skorzystania z usług placówki czy lekarza. W przypadku pozytywnych opinii, pacjent będzie bardziej skłonny do wyboru tej, a nie konkurencyjnej placówki. Marketing szeptany to świetny sposób na to, aby zachęcić internautów do podzielenia się informacjami na temat własnych doświadczeń ze specjalistą bądź kliniką.
W przypadku polecających rekomendacji, warto za nie podziękować. Inni użytkownicy z pewnością zauważą, że angażujesz się i wykazujesz zainteresowanie zdrowiem swoich pacjentów. Jeśli jednak w sieci pojawią się mało pozytywne treści związane z Twoją praktyką, wówczas należy przeprosić i nie wdawać się w niepotrzebne dyskusje. Co więcej, wykażesz się pokorą i przedstawisz jako profesjonalistę, który nie traktuje innych osób z góry. Czuwamy nad treściami, które pojawiają się w sieci i zachęcamy zarówno specjalistów, jak i pacjentów, do tworzenia relacji.
Cennym jest także okazywanie zainteresowania pacjentami. W tym celu stosuje się np. system mailingowy, który wyśle do pacjenta maila z podziękowaniem za skorzystanie z wizyty. Wśród dodatkowych funkcji systemu może znajdować się także kalendarz, przypominający o zbliżających się terminach kolejnych wizyt.

Lekarze oraz ośrodki medyczne to osoby i miejsca, którym szczególnie zależy na dobrym wizerunku. Pacjenci decydują się na wybór konkretnych specjalistów na podstawie opinii, które usłyszeli lub znaleźli w internecie. W Argonium wykorzystujemy tylko przepisowe i skuteczne rozwiązania. Dzięki bezpośredniej interakcji na linii klinika/lekarz - pacjent, internauci chętnie podzielą się swoimi opiniami, dzięki czemu wpłyną na decyzję przyszłych pacjentów. Sprawdź, w jaki sposób Argonium pomoże Ci odnieść sukces!

POLECANE FIRMY

catering Sobiecin

Umowa SLA -kiedy warto o niej pomyśleć?

Umowa SLA -kiedy warto o niej pomyśleć?

Obecnie trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu i brak obecności w Internecie. Niemal każda firma posiada dziś własną stroną internetową, gdzie informuje o swojej działalności i usługach, a także komunikuje się ze swoimi klientami. Duże organizacje posiadają własne działy, które obsługują całą działalność jaką firma prowadzi w Internecie, łącznie z administracją strony www, hostingiem i serwerami. Mniejsze organizacje korzystające z usług dostawców i chcące się zabezpieczyć przed problemami z dostępnością serwisu, decydują się na podpisanie umowy SLA. Umowa SLA -czym jest? Umowa SLA często nazywana jest umową gwarancji świadczonych usług, a także umową o poziom usług. Można spotkać również inne określenia, jednak najczęściej używa się skrótu SLA pochodzącego od angielskich słów Service Level Agreement. Zawierana jest głównie pomiędzy dwoma przedsiębiorstwami i w
W jaki sposób reklamują się kliniki medycyny estetycznej?

W jaki sposób reklamują się kliniki medycyny estetycznej?

Medycyna estetyczna to bardzo dynamicznie rozwijający się dział medycyny. Zabiegi estetyczne pozwalają uzyskać wymarzony wygląd, poprawiają zdrowie oraz niwelują dyskomfort psychiczny. O tym, jaka konkurencja panuje w branży medycyny estetycznej, świadczy coraz większa ilość placówek. Kliniki medyczne nie mogą się bezpośrednio reklamować. Wynika to z uchwały Naczelnej Rady Lekarskiej, według której aktywne reklamowanie usług medycznych jest zabronione. Jak więc właściwie przedstawić pacjentom, co jest przedmiotem Twojej oferty? Jak zachęcić ich do skorzystania z Twojej pomocy? Usługi medyczne, a w tym działalność z zakresu medycyny estetycznej, ograniczone są wieloma przepisami. Ich zadaniem jest określenie zasad zapewniających etykę prowadzonej działalności. W ich myśl zakazane jest wykorzystywanie treści o charakterze reklamowym. Oczywiście nie oznacza to, że lekarz czy klinika nie mogą posiadać własnej strony www.
Dlaczego warto prowadzić blog firmowy?

Dlaczego warto prowadzić blog firmowy?

Prowadzenie bloga firmowego to jeden z najlepszych sposobów na zbudowanie relacji z klientami. Publikowanie wartościowych, ciekawych treści pozwoli przyciągnąć odbiorców. Będzie także okazją do wystosowania przekazów marketingowych, a także pozytywnie wpłynie na pozycjonowanie. Blogi firmowe oferują również wiele innych korzyści. Dlaczego warto je prowadzić? Blogi firmowe - na czym polegają? Blogi biznesowe stały się w ostatnich latach bardzo popularne. Ten rodzaj publikacji nie jest już kojarzony wyłącznie z internetowymi pamiętnikami. Blogi stały się strategicznym narzędziem biznesowym, a dla wielu osób także dochodowym źródłem utrzymania. Obecnie bardzo wiele firm posiadających własną stronę www lub sklep internetowy, decyduje się na prowadzenie firmowego bloga. Można przy jego pomocy publikować informacje na temat działalności firmy, przybliżyć oferowane produkty lub usługi lub p
Jakie są zalety sklepu internetowego?

Jakie są zalety sklepu internetowego?

Internet - pojęcie doskonale znane niemal wszystkim ludziom. Jego początki sięgają lat 60-tych XX wieku, Dziś jest to sieć połączeń między komputerami na całym świecie. Internet nie tylko zrewolucjonizował nasze życie codzienne, ale też stał się obszarem funkcjonowania wielu biznesów. Na świecie żyje ponad 6 miliardów ludzi, wśród których ponad 4 miliardy ma dostęp do sieci. Dlatego jeśli jesteś właścicielem biznesu lub marki, powinieneś mieć własną stronę internetową lub sklep. Bez względu na to jaka jest specyfika Twojej działalności, posiadanie odpowiedniej witryny to w dzisiejszych czasach podstawa. Nie ma lepszego sposobu na rozreklamowanie swoich produktów lub usług niż zaprezentowanie ich ogromnej rzeszy internautów. Aby móc wejść w magiczny świat internetu, potrzebna jest unikatowa, łatwa w nawigacji i rzeczowa strona internetowa. Dlatego też jeśli nie masz odpowiedniej wiedz